Veelgestelde vragen

★  Binnen hoeveel dagen verzenden jullie?

Femme streeft naar een zo snel mogelijke bezorgtijd. Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, wordt jouw pakketje binnen 1-3 werkdagen verzonden. 

★ Wat zijn de verzendkosten?

Femme neemt een deel van de verzendkosten voor haar rekening. Zo proberen wij de verzendkosten voor de klant zo laag mogelijk te houden. In Nederland is de verzending gratis boven een bedrag van €75,-. Plaats je een bestelling onder de €75,-? 

De verzendkosten bedragen:

- Brievenbuspakket met track & trace - €4,15.

- Standaard verzending pakket: €5,95.

Wij verzenden met PostNL.

★ Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

 Zodra jouw pakketje is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de verzending zien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructies geven over jouw levering. Heb je geen track & trace code ontvangen? Het kan weleens voorkomen dat dit mailtje terecht komt in jouw spam-inbox of dat er misschien een fout staat in je opgegeven emailadres. Neem vooral contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

★ Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil jij je pakketje toch nog wijzigen? Stuur dan zo snel mogelijk een mail naar onze klantenservice: info@femmenl.nl. Wij kijken dan of wij nog iets voor jou kunnen wijzigen. Als je pakketje al verzonden is, gaat dit helaas niet meer. Je bestelling annuleren is niet mogelijk.

★ Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Wij zetten bij elk item de lengte van ons model en de maat die zij draagt. Ook wordt er benoemt hoe een item valt. Twijfel je? Neem contact op met ons via Instagram DM of via info@femmenl.nl, we helpen je graag verder!

★ Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?

Dit kan zodra je je items hebt toegevoegd. Vervolgens ga je via je winkelmandje naar het afrekenproces. Onderaan zie je het balkje kortingscode, hier vul je jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch verrekend. Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen. 

★ Oeps, ik heb een verkeerd adres ingevuld, kan ik deze nog wijzigen?

 Als je je adres wilt wijzigen, kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice: info@femmenl.nl. Als jouw bestelling nog niet is ingepakt, kunnen we je adres nog wijzigen. Wanneer jouw bestelling wel al is ingepakt, kunnen we het adres helaas niet meer wijzigen.

★ Komen uitverkochte items nog back in stock?

 Wat vervelend dat het gewenste item momenteel niet op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items terug op voorraad te krijgen. Je kunt ons natuurlijk altijd mailen of een berichtje op Instagram sturen of het item nog terugkomt.

 ★ Kapot item ontvangen?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt binnengekregen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer je een kapot item hebt binnengekregen moet dit dezelfde dag van levering bij ons gemeld worden. Dit kan via info@femmenl.nl. Vergeet in je mail niet een ordernummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen.